Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 14:42:37 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/05626 
aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laane küla, 11176 Padise - 
Kurkse - Harju-Risti tee// Kloostri põld 4// Metslõugu küla, 17 
Keila-Haapsalu tee// Padise küla, tee// Heinamaa// Jahukundru tee L1// 
Jõekääru// Kadaka// Kalda// Kannikese// Koidutaguse// Kurve tee// 
Kurvimetsa// Kuusepargi// Lepiku// Liivaaugu// Linda põld 2// Lossiallika 
tee// Pargi// Pargiääre// Rohumaa// Sillaste// Sireli tee// Tammeõue// 
Tehnopargi// Tiigikurvi// Töökoja tee L1// Vana-Kivirehe// Veepuhasti// 
Viikingi tee L1// L2 (PADISE PASSIIVSE ELEKTROONILISE SIDE JUURDEPÄÄSUVÕRK) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kasutusloa taotlus kontrolliks vastavalt EhS § 
48 lg 5 p 2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27026230>  (menetlus nr: 
435816), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister